Tuesday, February 8, 2011

Penyakit oh Penyakit....

Penyakit...hari ni aku nak berbicara tentang penyakit...sejak kebelakangan ni, yang bernama "penyakit" ni kerap datang menziarahi aku, si ibu mengandung ni...mula-mula penyakit yang bernama "gatal-gatal", then penyakit yang datang secara pakej..."demam, batuk, selsema"...mungkinkah ketahanan badan aku untuk melawan penyakit semakin lemah...???? Atau akukah yang lemah sebenarnya??? Apa-apa pun, sebagai seorang individu yang mahukan dirinya sihat dan cergas sentiasa, pelbagai usaha dilakukan untuk memastikan yang penyakit tidak berulang...jadi atas kesedaran itu, aku pun pergi le ke Bio-Sucinas....nahh....ambikkk...sekali 4 ubat aku dapat dengan charge RM58....maklumlah...ibu mengandung bukanlah boleh makan sebarangan ubat...jadi apa yang aku dapat semua tu yang khas untuk ibu mengandung...harap-harap cepatlah pulih seperti sediakala...dan dapatlah aku melaksanakan tugas aku dengan sempurna.....

No comments:

Post a Comment