Wednesday, March 2, 2011

few months to go....

pejam celik pejam celik....sekarang aku dah 7 bulan...beberapa bulan lagi InsyaAllah...akan hadirlah seorang lagi ahli dalam keluarga aku....abang dan kakaknye dah tak sabar2 menanti kelahiran adiknye ni...bak kata abangnye,

"bila lee adik ni nak keluar mama?abang dah tak sabar2 nak main ngn adik..."

hehehe...ape2 pun...aku mengharapkan, untuk bulan2 berikutnye ni aku diberi kekuatan dan kesihatan yang baik...almaklumlah...perut dah besar...pergerakan menjadi perlahan, nafas pun menjadi pendek...tapi aku suka dengan keadaan ni...menginsafkan aku tentang pengorbanan seorang ibu...tidur malam tak lena dek kerana keadaan fizikal yang berubah...ke sana sini membawa "muatan" yang semakin membesar...namun semuanya dilakukan dengan penuh kasih sayang tanpa mengira kesakitan yang kadang kala terpaksa ditanggung....

alhamdulillah...aku syukur kerana Allah SWT memberi peluang pada aku untuk merasai pengalaman ini...hehe....sebenarnya aku juga sudah tidak sabar untuk menatap wajah si kecil yang sedang membesar dalam rahimku....harapan aku semoga semuanya berjalan dengan lancar...InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment