Friday, November 25, 2011

I'm back!!!

Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera...Salam Ceria...

Alhamdulillah...selepas sekian lamanye menyepi, hati saya terbuka kembali untuk menjengah blog saya yang dah penuh dengan sawang dan sarang labah2 ni..hihihi...sorry laa yee kalau ada yang bukak blog saye tapi ape pun xde...InsyaAllah...saya akan mula merajinkan diri update blog ni supaya kita semua boleh berkongsi apa yang patut...hehe...

Okaylah..sepertimana yang telahpun saye inform dlm entry yg terakhir,saye dah pun jadi ibu kepada 3 org cahayamata...jadi, kalau sebelum ni entry saya asyik dok cerita pasal mengandung jee, lepas ni cerita lain laa pulak yang keluar...hehehe...hmmm...keadaan saya sekarang?Alhamdulillah...saya bahagia dengan apa yang saya miliki sekarang...saya gembira di samping family tersayang dan juga mereka2 yang sayangkan saya (kalau x sayangkan saya pun saya tetap bahagia sebab saya pun xtau sejauh mana mereka sayangkan saya...haha)...

Untuk warming up entry ni, saya xdelaa nak masukkan any pics..sebab x sempat nak berbuat demikian...saya pasti,mungkin ada yang ingin lihat wajah dan rupa anak ketiga saya yang sering saya ceritakan keadaannya sewaktu dia masih berada di dalam kandungan saya...jadi,kalau anda rasa nak tengok rupa beliau,hmm...nantikan entry saya yang seterusnye yee...

So, till we meet again...words for today ; "Happiness comes when we appreciate every single thing that we have in life" haaa...itulaa kata2 ciptaan diri sendiri utk menyedapkan hati sendiri dan juga untuk memotivasikan diri sendiri...setuju dgn ayat saya tu??? Tepuk dada tanya akal....

Wassalam.
A.L.O.N.G

No comments:

Post a Comment