Friday, November 5, 2010

Dariku....

Assalamualaikum WBT...salam sejahtera....
Haii.....akhirnya tergerak jugak hati ni nak buat blog...saje je nak mencuba...kalau dulu-dulu, zaman aku sekolah, semuanye aku tulis dalam diari...hehe...teknologi...macam-macam kemudahan ada...
Haa...a little bit about myself....
Anak sulung kepada Encik Jamaludin bin Saari dan Puan Janiah binti Ardi...(ada 4 orang adik...)
Isteri kepada Encik Khairul Nizam bin Japar...(dah 6 tahun kahwin...bahagia...hehehe)
Ibu kepada Muhammad Nufail Zhafran, 4 thn dan Naurah Jazmina, 2 thn...(bakal dapat yang ke - 3 next year)
Kerjaya????ohh....aku ni cikgu....satu kerjaya yang memang menjadi cita-cita aku sejak kecik lagi....
so...buat masa ni,ini laa yang aku boleh ceritakan...
later on....akan ditambah lagi ye...
hehehe....
ohh yee...don't forget to smile because smile makes you younger.... :-)

1 comment: