Saturday, November 6, 2010

Pagi yang nyaman...

Pagi ni sarapan Nasi Lemak mak masak...memang best!!!! Bagi aku,memang tak ada tandingannye lahh....hehehe...kira tercapai laa hajat aku nak makan apa yang mak masak...ye laa...sejak2 dah duduk JB ni bukan selalu sangat dapat balik kampung...jadi,bila dapat balik tuu,haa...memang order aje laa yee...hehe...nak2 pulak,tengah mengandung sekarang ni...dalam banyak2 jenis makanan,masakan mak jugak yang aku idamkan...semalam dah dapat Nasi Ayam....hari ni Nasi Lemak pulak...bak kata mak,bagitau le nak makan ape...kang dah jauh susah nak dapat...hehe...terima kasih mak...beruntung betul dapat mak yang sangat pandai memasak...bukan aje pandai...tapi sedapp..hehe...jadi sedikit sebanyak,ilmu yang mak ada tu dapat juge la dipelajari dan diwarisi....
Suasana pagi kat Palong ni memang nyaman...ala2 macam kat kawasan tanah tinggi gitu...berkabus ajee...kalau mandi pagi2 ni...brrrrrr....memang sejukk....nak2 pulak kena air kolah...perghh...marvellous!! Ni la yang buat tempat ni special...tambah pulak dengan landskap nyee...(mak aku ni sangat suka menanam bunga dan menghias halaman rumah)...sesuai sangat kalau nak menghilangkan tekanan dan penat bekerja...and....sangat sesuai untuk sesi fotografi...haa...okaylah...anak dara aku ni sibuk betul dari tadi ajak mama nye ni keluar...katanye nak tengok nenek tanam ubi....so,till next time...daa

No comments:

Post a Comment