Wednesday, December 29, 2010

Kesayanganku


Nampak gambar di atas???Haa...this is my happy family...meh aku kenalkan...yang berkacamata tu my lovely hubby...korang rasa dia ada rupa cikgu tak???hehehe...my hubby bukan cikgu tapi kalau first time jumpa, orang ingat dia cikgu...hehe...maybe aura keguruan wife dia ni dah pergi kat dia...hehehe.....Okay...yang duduk atas riba my hubby tu is my eldest...Muhammad Nufail Zhafran or lebih mesra dipanggil Abang...umurnye 4 thn lebih....tapi percakapannye perghhh....dah macam orang dewasa...kadang2 aku pun tak larat nak menjawab pertanyaan dia...hehehe....okay....next to him...ofc laaa....the mother...tak payah laa aku nak kenalkan coz korang dah pernah nampak rupa ni before kan...then...next to me...yang agak chicky tuu...my daughter...Naurah Jazmina atau lebih mesra dipanggil Baby...umurnye 2 thn lebih...tapi dah kuat membebel...paling dia suka...menyanyi...nampak aje kecik tapi kuat makan...hahaha....so...ni la family aku...oppss.....lupa lakk....sebenarnye ada lagi....i'm having a little khalifah in my womb....dah masuk 19 weeks = 4 months ++....jantinanye????ohh...belum tau lagi..actually aku tak kisah boy ke girl yang keluar yang penting semuanya selamat...korang doakan laa yee....haaa....mereka di atas ni adalah pengubat stress yang paling berkesan buat aku...kalau aku sedih ke bad mood ke apa yang aku perlukan ialah gelak ketawa dan celoteh mereka ni...alhamdulillah...aku rasa bersyukur sangat sebab aku ada mereka nii...aku harap korang semua pun happy dengan family masing2...InsyaAllah...aminnn.....

No comments:

Post a Comment