Thursday, December 16, 2010

My World of Reading



Reading is one of my hobbies...Apa jenis buku yang aku baca? Anything will do...kalau dulu masa zaman sekolah aku suka sangat baca novel, tapi bila dah semakin dewasa ni aku lebih cenderung baca buku2 yang berkaitan dengan motivasi. Mungkin bagi sesetengah orang, baca buku dalam kategori motivasi ni boleh buat mata jadi mengantuk tapi inilah yang aku suka. Setiap kali pembacaan, terasa macam ada suntikan semangat...ecehh...hehehe...so, hari ni dengan jayanya aku dah menambah koleksi buku motivasi yang aku ada...tajuk buku ni boleh buat orang ketawaa dan fikir yang aku ni seorang wanita dan isteri yang kuat cemburu..hahaha....KERANAMU AKU CEMBURU by Asma Nadia...yang buat aku tertarik dengan buku ni ialah di dalamnya ada kisah2 benar menceritakan pengalaman rasa cemburu terhadap pasangan masing2. Jadi, masa aku pegang dan belek buku ni tadi (kat Popular City Square) terasa macam ada  magnet yang menarik2 suruh aku beli..hehehe...Aku belum sempat lagi nak baca buku ni tapi perasaan teruja untuk baca tu memang ada...biasa lee...benda baru kann...hehehe...so, i'll be back with another story after this...maybe aku akan share apa yang aku dapat dari hasil pembacaan aku nanti...so,till we meet again...daaa....SALAM

Haa...ni le rupa buku yang aku baru je beli tadi.

No comments:

Post a Comment